جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۴
کد خبر: ۸۳۷۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
حجت الاسلام محمد سلطانی:

بصیرت افزایی در ویژه برنامه جلوه سوگ قابل تقدیر است

کار‌شناس علوم حوزوی با بیان اینکه ویژه برنامه جلوه سوگ در جهت بصیرت افزایی در قیام امام حسین (ع) گام بر می‌دارد، گفت: در این نمایشگاه چندین غرفه وجود دارد که هر کدام متناسب با ایام محرم برنامه‌های مناسبی ارایه می‌دهند که به بصیرت افزایی جوانان کمک می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام محمد سلطانی، مهم‌ترین هدف این نمایشگاه را آگاهی رسانی و بصیرت افزایی دانست و گفت: بسیاری از جوانان متاسفانه هنوز با اهداف قیام امام حسین(ع) آشنایی ندارد و فقط به شور حسینی توجه می‌کنند. 
 
این کار‌شناس علوم حوزوی در ادامه بیان داشت: در برنامه جلوه سوگ اتفاق مثبتی که رخ داده این است که هر غرفه به موضوعی مشخص و با نگاهی عاشورایی می‌پردازد. مثلا موضوع حجاب، احسان و... از مباحثی بوده که در این غرفه‌ها ارایه می‌شود که مثل ماه مبارک رمضان خیر و برکت برای ملت دارد. 
سلطانی برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در کنار مراسم عزاداری را باعث جذب بیشتر مردم دانست و تصریح کرد: هدف از عزاداری برای امام حسین(ع) و یاران با وفایشان، خالص کردن نفس بوده و امیدوارم تا در این روزها همه مردم از این فرصت ‌‌نهایت استفاده را ببرند. 
برچسب ها: جلوه سوگ
نظر شما