جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۳
کد خبر: ۸۳۹۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای خاتم (ص)؛

دانش آموزان، استکبارستیزی را به تصویر می‌کشند

به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز استکبارستیزی مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان «استکبار ستیزی» از سوی فرهنگسرای خاتم برگزار می‌شود.
دانش آموزان، استکبار ستیزی را به تصویر می‌کشندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این مسابقه با محور‌های استکبار ستیزی و دشمنان انقلاب، قیام عاشورا و استکبار ستیزی، دفاع مقدس و استکبار ستیزی، پیشرفت علوم، فنون، صنایع و استکبار ستیزی در دو رده سنی ۶ تا ۹ و ۹ تا ۱۲ سال برگزار خواهد شد. 

بر اساس این گزارش تکنیک نقاشی آزاد و هر شرکت کننده فقط با یک اثر می‌تواند در مسابقه شرکت کند. آثار باید در کاربرگ مشخص شده در سایت فرهنگسرا یا قطع ۲۱ در ۳۰ سانت (A۴) باشد. 

مهلت ارسال آثار به این مسابقه که با همکاری فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود، تا ۲۸ آذر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند کاربرگ نقاشی را از سایت فرهنگسرای خاتم (khatam. farhangsara. ir) دریافت و یا به‌صورت حضوری مراجعه کنند. 
 
علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی یافت‌آباد، شهرک ولی‌عصر، انتهای حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعت بیشتر با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.
نظر شما