جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۶
کد خبر: ۸۴۷۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
ازسوی کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن

اسامی کتابخوانان بر‌تر فصل پاییز اعلام شد

مدیر کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن اسامی کتابخوانان بر‌تر فصل پاییز را اعلام کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجید طبرزدی، با اعلام خبر کتابخوانان برتر گفت: در نظر داریم با اعلام اسامی نفرات بر‌تر کتابخوانی در فصول مختلف سال در گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال، شوق و اشتیاق مطالعه را در بین شهروندان افزایش دهیم و در راستای افزایش سرانه مطالعه گامی مثبت برداریم. 
 
مدیر کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن در ادامه گفت: باتوجه به امکانات مناسبی که در این کتابخانه موجود است، همواره تلاش می‌کنیم با ارائه طرح‌های نو زمینه اعتلای فرهنگ عمومی جامعه را به ویژه در بین خانواده‌ها فراهم کنیم.
 
طبرزدی در پایان افزود: پس از بررسی‌های انجام شده توسط همکاران کتابدار این مرکز در رده سنی کودکان و نوجوانان؛ مهیار علیزاده و مبینا ایمان‌زاده با مطالعه ۳۱ جلد کتاب و علی حیدری با مطالعه ۲۶ جلد کتاب و در رده سنی بزرگسالان؛ فاطمه یاری، فاطمه نوعی و شهلا زیاری به ترتیب با مطالعه ۲۸، ۱۸ و ۱۵ جلد کتاب به عنوان نفرات برگزیده فصل پاییز انتخاب شده‌اند و جوایزی را به رسم یادبود از سوی مدیریت این کتابخانه دریافت خواهند کرد.

کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن بیش از ۱۷۰۰متر فضای مفید دارد که ظرفیت گنجایش همزمان ۷۰۰ نفر از اعضای این کتابخانه را در دو بخش خواهران و برادران داراست. 

همچنین این کتابخانه با بیش از ۷۰ هزار منبع اطلاعاتی با موضوعات متنوع و گوناگون ویژه تمامی گروه‌های سنی و تحصیلی یکی از بزرگ‌ترین کتابخانه‌های عمومی شهر تهران محسوب می‌شود و بخش‌هایی مستقل از قبیل: کودک و نوجوان، دیجیتال، نابینایان، مرجع و نشریات دارد.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از خدمات رفاهی این کتابخانه می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۳ و روزهای جمعه و تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۷ به نشانی انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفائی، فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۵۵۰۵۸۴۳۷ و ۵۵۳۱۲۳۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما