جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۶
کد خبر: ۸۶۰۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

نمایش فیلم «در انتظار سوپرمن» در پاتوق مستند فرهنگسرای رسانه

پاتوق مستند این هفته فرهنگسرای رسانه با نمایش و نقد و بررسی فیلم «در انتظار سوپرمن» با موضوع ناکارآمدی نظام آموزش و پرورش آمریکا، برگزار می‌شود.
نمایش فیلم «در انتظار سوپرمن» در پاتوق مستند فرهنگسرای رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مستند «در انتظار سوپر من» محصول ۲۰۱۰ امریکا، و به کارگردانی دیویس گوگن‌هایم، شکست نظام آموزش عمومی ایالات متحده را به نمایش می‌گذارد. 

این فیلم بررسی واقع بینانه‌ای دارد در زمینه نظام آموزش و پرورش آمریکا و تلاش دارد با بررسی دقیق آن به این نکته را یاد آور باشد که آموزش و پرورش در کشور ۳۰۰ میلیونی آمریکا امری بیهوده و ناکافی است. 

فیلم در سال ۲۰۱۰ برنده جوایز بهترین فیلم از دیدگاه تماشاگران در فستیوال فیلم ساندانس و همچنین جایزه بهترین فیلم مستند در فستیوال جایزه منتقدان شد. 

مستند «در انتظار سوپر من» سه شنبه ۱۸ اسفند، ساعت ۱۸ در نشست پاتوق مستند فرهنگسرای رسانه به نمایش و نقد و بررسی گذاشته می‌‎شود. 

علاقه مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند.
نظر شما