جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۰
کد خبر: ۸۶۲۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

نمایش «پاندای کونگ‌فو کار ۳» در باشگاه انیمیشن رسانه

بیست و هفتمین جلسه از سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های نمایش، تحلیل و واکاوی فیلم باشگاه انیمیشن رسانه، با نمایش و نقد انیمیشن «پاندای کونگ‌فو کار ۳» برگزار می‌شود.
نمایش «پاندای کونگ‌فو کار ۳» در باشگاه انیمیشن رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، باشگاه انیمیشن رسانه در طول چهار جلسه پیش روی خود قصد دارد با نمایش آثاری از استودیو «دریم ورکز» به واکاوی و تحلیل آثار تولیدشده در این استودیو، بپردازد.

نشست این باشگاه، یکشنبه ۲۲ فروردین ساعت ۱۸با نمایش و نقد فیلم «گونگ فو پاندا ٣» محصول سال ۲۰۱۶ برگزار می‌شود.

این انیمیشن همچون قسمت قبلی توسط جنیفر یونلسون کارگردانی شده است و جاناتان ایبل و گلن برگر نیز فیلمنامه آن را نوشته‌اند. علاوه بر جک بلک، آنجلینا جولی، جکی چان، سث روجن، دیوید کراس، داستین هافمن و لوسی لئو که صداپیشگی شخصیت‌های قبلی را ادامه می‌دهند، ربل ولیسون نیز صداپیشگی شخصیت «می می» را انجام می‌دهد، شخصیتی که قرار است با پو ازدواج کند.

انیمیشن محبوب و دیدنی کونگ‌فو پاندا برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ روی پرده سینماهای جهان رفت و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های کودکان تبدیل شد و در همان سال نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم انیمیشن سال شد.

باشگاه انیمیشن رسانه هر هفته یکشنبه‌ها ساعت ۱۸ به دبیری محمدرضا مقدسیان با نمایش و نقد و بررسی یکی از آثار برتر پویانمایی برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند.
نظر شما