جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۴
کد خبر: ۸۸۱۲۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

آشنایی با مفاهیم خانواده پایدار در نشست‌های آموزشی فرهنگسراها

عبدالرضا کردی سلسله نشست‌های «خانواده پایدار» را از ویژه‌برنامه‌های جشنواره تابستانی ۹۵ عنوان کرد که باهدف تقویت، تحکیم، سلامت سازی و مهارت افزایی نهاد خانواده برگزار می‌شود.
آشنایی با مفاهیم خانواده پایداربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عبدالرضا کردی رییس مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری در خصوص سلسله نشست‌های خانواده پایدار که در جشنواره تابستانی سال ۹۵ در مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲گانه تهران در حال برگزاری است، گفت: در این نشست‌ها ابتدا کارشناسان مفهوم خانواده پایدار را برای مخاطبان توضیح می‌دهند و زمینه بسط این مفهوم را در ذهن مخاطب فراهم می‌کنند.

وی افزود: مفهوم خانواده پایدار از نظر عاطفی، اقتصادی، روانی، اجتماعی، معنوی و اخلاقی برای مخاطبان شرح داده می‌شود تا بر اساس شاخصه و مؤلفه‌های آن،  هر خانواده بتواند از وضعیت موجود خود اطلاع پیدا کند که در چه وضعیتی، پایدار، نیمه‌پایدار و... قرار دارد.

کردی بیان کرد: در مرحله بعد هر فرد می‌تواند با آگاهی و متناسب با نیاز خود در برنامه‌های «خانواده پایدار» شرکت کند. این جلسات با هدف ایمن‌سازی خانواده از آسیب‌ها و بحران‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

سلسله برنامه‌های خانواده پایدار در قالب‌های همایش، سمینار، فعال‌سازی مرکز مشاوره، توزیع محصولات فرهنگی و... به صورت رایگان در مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲گانه تهران از ۲۰ تیر تا ۲۳ شهریور ماه برگزار می‌شود. برای اطلاع بیشتر از این برنامه‌ها می‌توانید با شماره ۱۸۳۷ یا فرهنگسراهای شهر تهران تماس بگیرید.
نظر شما