جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۴
کد خبر: ۸۸۵۱۷
|
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

غنی‌سازی اوقات فراغت در فرهنگسرای خاوران

فرهنگسرای خاوران در نظر دارد ویژه‌برنامه اردوگاه فرهنگی را با رویکرد استفاده بهینه از اوقات فراغت برای شهروندان برگزار کند.
غنی‌سازی اوقات فراغت در فرهنگسرای خاورانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، واحد ورزش و تفریحات سالم فرهنگسرای خاوران در نظر دارد ویژه‌برنامه اردوگاه فرهنگی را در فصل تابستان و به منظور پر نمودن اوقات فراغت، استفاده بهینه از آن و ایجاد بستری مناسب برای نشاط و شادی، روزهای زوج هر هفته برای شهروندان برگزار کند.
 
از آنجایی که تحقق بعد فرهنگی در تمامی اردوها حائز اهمیت است، فرهنگسرای خاوران در نظر دارد در این اردوی فرهنگی برای تقویت روحیه تعاون و خودباوری و بنیه معنوی، اقدام به برگزاری ایستگاه‌های آموزشی، تفریحی، ورزشی و هنری کند. 
 
گفتنی است این ایستگاه‌ها در رشته‌های مختلف از قبیل نقاشی، کارگاه‌های آموزشی و مشاوره، مسابقات فرهنگی، جلسات پرسش و پاسخ، جلسات قرانی و نشست‌های فرهنگی و... در تمام گروه‌های سنی و به صورت رایگان در محوطه باز فرهنگسرا برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این اردوی فرهنگی از ساعت ۱۵ تا ۱۹ به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد، فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.

نظر شما