جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۸
کد خبر: ۸۸۶۴۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
نمایش ویژه لانتوری در پردیس تماشا

لانتوری را با باران کوثری و رضا درمیشیان تماشا کنید

لانتوری، پرفروش‌ترین فیلم‌ این روزهای سینما سه‌شنبه ۹ شهریور ماه در پردیس سینمایی تماشا با حضور باران کوثری و رضا درمیشیان به نمایش در می‌آید.
لانتوری را با باران کوثری و رضا درمیشیان تماشا کنیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، لانتوری، سومین ساخته رضا درمیشیان پس از بغض و عصبانی نیستم، روز سه شنبه ۹ شهریور ماه در دو نوبت به صورت ویژه به نمایش در می‌آید.

لانتوری برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد و مورد توجه بسیاری از منتقدان قرار گرفت و توانست نامزد دریافت ۳ سیمرغ بلورین شود و در نهایت سیمرغ بهترین صدا برداری را از آن خود کند.

این فیلم با حضور بازیگرانی چون باران کوثری، نوید محمدزاده، مریم پالیزبان، رضا بهبودی، مهدی کوشکی، بهناز جعفری و بهرام افشاری با ۱۴۱ میلیون تومان فروش و ۲۰ سانس فوق‌العاده در اولین شب نمایش، رکورد فروش سینمای ایران در شب اول نمایش را جابجا کرد.

نمایش ویژه «لانتوری» در پردیس سینمایی تماشا در دو ساعت ۲۲ و ۲۳:۳۰ با حضور باران کوثری بازیگر و رضا درمیشیان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده این اثر برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم می‌توانند به پردیس تماشا واقع در یافت آباد، ابتدای بلوار مدائن مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۶۵۶۱۲۲ تماس بگیرند.

تماشای این فیلم برای افراد کمتر از ۱۶ سال توصیه نمی‌شود.

نظر شما