جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۷
کد خبر: ۸۹۶۱۷
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
در کتابخانه فجر برگزار شد

آسیب‌شناسی شبکه‌های اجتماعی در نشست کارگاهی «ذره‌بین»

کارگاه آموزشی «ذره‌بین» با هدف آشنایی بیشتر شهروندان با فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توسط کانون ادبی کتابخانه فجر برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست کارگاهی «ذره‌بین» با هدف آسیب‌شناسی شبکه‌های اجتماعی روز پنجشنبه ۲۹ مهر ماه در سالن مطالعه کتابخانه فجر میزبان اعضای کانون ادبی و سایر علاقه‌مندان بود. 

در ابتدای برنامه محمد مهدی خدابنده، از اعضای کانون، آیاتی از قرآن مجید را تلاوت کرد. در ادامه امیرمحمد عباس نژاد نویسنده و کارشناس برنامه درباره ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی و آسیب‌های آن به تحلیل و بررسی پرداخت. 

وی در سخنان خود به ارائه برخی پیشنهادها و راهکارها در راستای کاستن از آسیب‌های اجتماعی و افزایش سودمندی و کاربرد شبکه‌های اجتماعی در تقویت مناسبات خانوادگی پرداخت.

در این برنامه همچنین در خصوص ساماندهی انواع گروه‌های اجتماعی مجازی، توسعه مشارکت‌های اجتماعی، به اشتراک گذاشتن علاقه‌مندی‌ها توسط اعضا، مزایای شبکه‌های اجتماعی و پیامدهای منفی شبکه‌های اجتماعی  مطالبی بیان شد.

در انتها مخاطبان پرسش‌های خود را مطرح کردند و امیرمحمد عباس نژاد با پاسخگویی به سؤالات شرکت‌کنندگان راهکارهایی درباره شیوه صحیح استفاده از فضاهای مجازی ارائه داد.
نظر شما