جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۷
کد خبر: ۸۹۷۲۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

دومین جشنواره «یاد یار مهربان» آغاز شد

چهاردهمین دوره و دومین جشنواره «یاد یار مهربان» با هدف گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.
دومین جشنواره «یاد یار مهربان» آغاز شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهاردهمین دوره و دومین جشنواره «یاد یار مهربان» با هدف افزایش علاقه به مطالعه و بالا بردن سرانه مطالعه بین دانش‌آموزان شهر تهران از هشتم آبان ماه آغاز شده است.

دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم شهر تهران (مدارس متوسطه اول در نواحی نوزده‌گانه‌ی آموزش و پرورش تهران و ناحیه ۱ و ۲ شهر ری) می‌توانند به وب‌سایت جشنواره به نشانی www.yym.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

 پس از ثبت‌نام و ورود به سایت با نام کاربری و رمز عبور ساخته شده با مراجعه به صفحه «فهرست کتاب‌ها» امکان انواع جست‌وجوهای پیشرفته برای یافتن کتاب‌های مورد نظر وجود دارد. 

سبد سفارش تا سقف ۲۰ هزار تومان به صورت رایگان اهدا خواهد شد و اگر تمایل به سفارش کتاب‌های بیشتری داشته باشند، می‌توانند به هر میزان کتاب سفارش دهند و فقط مبلغ اضافه بر ۲۰ هزار تومان را با تخفیف ۲۰ درصدی پرداخت کنند.

کتاب‌ها پس از ثبت در وب‌سایت، به نشانی مدرسه ارسال می‌شوند و علاقه‌مندان تا ساعت ۲۳ شنبه بیست و دوم آبان ماه ۱۳۹۵ برای ثبت‌نام و ثبت سفارش زمان دارند. پس از پایان زمان ثبت کتاب‌ها، برنامه و شیوه‌نامه اجرای مسابقات مختلف و فعالیت‌های باشگاهی به اطلاع شرکت‌کنندگان می‌رسد.

نظر شما