جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۴
کد خبر: ۸۹۷۲۲
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

«در جست‌وجوی دوری» در پنجاه‌وسومین نشست انیمیشن شهر

نوبت پنجاه‌وسوم پاتوق دوشنبه‌ها با انیمیشن همراه با نمایش «در جست‌وجوی دوری» با حضور محمدرضا مقدسیان و شبنم زین‌العابدین روز دوشنبه دهم آبان ماه ساعت ١٨ برگزار می‌شود
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در جستجوی دوری (به انگلیسی: Finding Dory) نام یک پویانمایی رایانه‌ای سه‌بعدی محصول سال ۲۰۱۶ در ژانر کمدی ماجراجویی تهیه شده توسط استودیو انیمیشن پیکسار است. 

این اثر در واقع دنباله‌ای برای انیمیشن «در جستجوی نمو» محصول سال ۲۰۰۳ به شمار می‌رود. اندرو استنتون که کارگردانی قسمت قبل را انجام داده، در این قسمت نیز نویسندگی و کارگردانی را بر عهده دارد. شخصیت‌های قسمت قبل، همچون «نمو» «دوری» و «مارلین» در این قسمت نیز حضور دارند.

همین‌طور که از نام فیلم پیداست، داستان فیلم در خصوص «دوری» شخصیت فراموشکار است. زمان داستان یک سال بعد از پیدا کردن نمو و در سواحل کالیفرنیا رخ می‌دهد.

آلن دی‌جنرس، آلبرت بروکس، دایان کیتن، یوجین لوی و تای بورل صداپیشگان این اثر هستند.

«در جست‌وجوی دوری» در نوبت پنجاه‌وسومین پاتوق انیمیشن شهر با حضور محمدرضا مقدسیان و شبنم زین‌العابدین روز دوشنبه دهم آبان ماه ساعت ١٨ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به میدان گل‌ها، نبش کردستان، سالن ایوان شمس مراجعه کنند.

نظر شما