جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۵
کد خبر: ۸۹۷۳۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

مسابقه کتابخوانی «بلاغت مولا» با موضوع نهج‌البلاغه

مسابقه «بلاغت مولا» با محوریت تأثیر گفتار بزرگان در روابط اجتماعی در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای خاوران مسابقه «بلاغت مولا» را با هدف تشویق به کتاب‌خوانی و آشنایی بیشتر خوانندگان کتاب با نظریات و گفتارهای انقلابی برگزار می‌کند.

بسیاری از آثار فرهنگی گذشتگان مشمول مرور زمان شده و یا به ندرت پایدار مانده‌اند، اما نهج‌البلاغه هم در تاریخ و هم در نیاز امروز ما پایدار مانده و هر کس در درازای عمر خویش دست کم یک دور آن را نخوانده باشد، زیان دیده است. این کتاب به دلیل اینکه سخنان و نامه‌های امام اول شیعیان را داراست، در بین شیعه اهمیت و رواج فوق‌العاده‌ای دارد و برخی آن را بعد از قرآن کریم، مهم‌ترین کتاب می‌دانند. بر همین اساس کتابخانه خاوران در نظر دارد برای آشنایی هر چه بیشتر و استفاده از کلام حضرت علی (ع) مسابقه‌ای با عنوان «بلاغت مولا» در این مجموعه برگزار کند.
در این مسابقه که ویژه فصل پاییز طراحی شده است، طی ۹ مرحله خطابه‌های موجود به مسابقه گذاشته شده و در پایان هر دوره به ۱۰ نفر از برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.
 
زمان برگزاری مسابقه از تاریخ ۱۵ آبان تا ۱۵ آذر است و در محل کتابخانه فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد، فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.

نظر شما