جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۹
کد خبر: ۹۰۰۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ برگزار می‌کند

نگارگذر آثار هنرمندان خوشنویسی و نقاشی‌خط در میدان امام حسین (ع)

نگارگذر آثار هنرمندان خوشنویسی و نقاشی‌خط به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ تا پایان اربعین حسینی در میدان امام حسین (ع) به نمایش گذاشته می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ نگارگذر آثار هنرمندان خوشنویسی و نقاشی‌خط را تا پایان اربعین حسینی (۳۰ آبان ماه) در میدان امام حسین (ع) به نمایش می‌گذارد. این برنامه با هدف تبیین رسالت عاشورای حسینی، توسعه و گسترش فرهنگ قیام عاشورا، شناخت شهروندان نسبت به اشعار عاشورایی و ترویج هویت دینی برگزار می‌شود.  

در این نگار گذر ۴۰ اثر شاخص خلق شده در ویژه‌برنامه «کاتبان حسینی» شامل آثاری از استادانی همچون غلامحسین الطافی با سبک مرکب اکرولیک، محمد جدی، مرتضی قورچی، محمودرضا گودرزی، مصطفی طهماسب و عظیم پرندی با سبک خوشنویسی نستعلیق وجود دارد.  

برنامه سوگواره «کاتبان حسینی» در راستای اجرای ویژه‌برنامه جلوه سوگ در محرم ۱۴۳۸ و همگام با اجرای برنامه‌های مختلف مناطق ۲۲ گانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز ۲۷ مهر ماه برگزار شد و نگارگذر آثار هنرمندان  از ۱۹ آبان تا پایان اربعین حسینی از ساعت ۱۸ تا ۲۳  در میدان امام حسین (ع) برپاست.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۶۸۸۵۵۳ فرهنگسرای رویش تماس بگیرند.
 

نظر شما