جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۲
کد خبر: ۹۰۳۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

کارگاه شاهنامه‌خوانی برای کودکان در فرهنگسرای امام (ره)

اولین کارگاه شاهنامه‌خوانی با هدف آشنایی کودکان با فرهنگ کهن ایران روز یکشنبه ۲۱ آذر با حضور مرتضی ورمزیار برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای امام (ره) اولین کارگاه شاهنامه‌خوانی برای کودکان را روز یکشنبه ۲۱ آذر ماه ساعت ۱۵ با حضور مرتضی ورمزیار برگزار می‌کند. این کارگاه که با هدف آشنایی با اثر حماسی ادبیات فارسی (شاهنامه)، آشنایی کودکان و نوجوان با آیین پهلوانی و جوانمردی و ارزش‌های والای آن، آشنایی با زندگی فردوسی، اجرای نمایش‌های مختلف شاهنامه به منظور بالا بردن اعتماد به نفس و علاقه‌مندی بچه‌ها به شاهنامه، تقویت آداب سخنوری و زنده نگه داشتن هنر نقالی، بازگویی روایات شاهنامه برای کودکان به صورت قصه و داستان برگزار می‌شود. 

مرتضی ورمزیار، استاد بین‌المللی شاهنامه‌خوانی و نقالی برای کودکان ۵ تا ۱۵ ساله داستان‌های حماسی شاهنامه را نقالی می‌کند. این کارگاه در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته ساعت ۱۵ در فرهنگسرای امام (ره) برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می‌توانند به نشانی میدان قدس (تجریش)، خیابان شهید باهنر، بعد از سه‌راه یاسر، خیابان امیرسلیمانی، فرهنگسرای امام (ره) مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۶۱۰۰۷۸۰ تماس بگیرند.
 

نظر شما