جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۸
کد خبر: ۹۰۵۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

نمایشگاه عکس «آیین‌های سرور و شادمانی ملی و مذهبی»

نمایشگاه آثار برگزیده عکس با عنوان «آیین‌های سرور و شادمانی ملی و مذهبی» در نگارخانه شماره دو فرهنگسرای گلستان از تاریخ چهارم تا نهم دی ماه با مشارکت موزه عکسخانه شهر به نمایش گذاشته می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «آیین‌های سرور و شادمانی ملی و مذهبی» با همکاری موزه عکسخانه شهر به منظور گسترش آگاهی نسبت به فرهنگ بومی، شناخت و ارتقا بخشیدن به غنای تصویری این مرز و بوم در فرهنگسرای گلستان برپا می‌شود.

هر ملتی در حیات خویش آیین‌های شادی و سرور جمعی دارد که رفته رفته و در طول تاریخ پیدایش، پالایش و مدام توسط گروه‌های انسانی تجدید خلق می‌شود و حس هویت و زایش را برایشان به ارمغان آورده و تنوع فرهنگی را ترویج می‌کنند.

این نمایشگاه شامل ۳۰  قطعه عکس رنگی و سیاه و سفید در اندازه‌های مختلف از آثار برگزیده چهارمین مسابقه عکس موزه عکسخانه شهر است و از چهارم تا نهم دی ماه در نگارخانه شماره دو برپا می‌شود.

افتتاحیه نمایشگاه عصر روز شنبه چهارم دی ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ با حضور استادان و هنرمندان هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه به نگارخانه دو فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند.
 

نظر شما