جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۵
کد خبر: ۹۰۶۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

«لک لک‌ها» به باشگاه انیمیشن شهر می‌آیند

شصت و یکمین نشست باشگاه انیمیشن شهر با نمایش و بررسی انیمیشن «لک لک‌ها»، کاندیدای اسکار ۲۰۱۶ می‌پردازد.
«لک لک‌ها» به باشگاه انیمیشن شهر می‌آیندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، لک‌لک‌ها (Storks) یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای سه‌بعدی در سبک ماجراجویی، کمدی، و خیال‌پردازی به کارگردانی نیکولاس استولر و داگ سوئیت‌لند است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. 

از صداپیشگان این فیلم می‌توان به اندی سمبرگ، کتی کراون، کلسی گرمر، کیگان-مایکل کی، جوردن پیل، جنیفر آنیستون، تای بورل و دنی ترخو اشاره کرد.

نخستین نمایش لک‌لک‌ها در ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۶ در لس آنجلس بود و سپس توسط برادران وارنر در ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۶، به صورت سه‌بعدی و آی‌مکس سه‌بعدی اکران شد.

این فیلم داستان لک لکی را روایت می کند که برای یک خرده فروشی اینترنتی کار می‌کند و نوزاد جابه‌جا می‌کند. در یک از روزهای کاری، یک نوزاد به اشتباه به مکان دیگری فرستاده می‌شود ...

«لک لک‌ها» روز دوشنبه ۱۳ دی‌ماه ساعت ۱۸ با حضور «سعید قطبی‌زاده» و «محمدرضا مقدسیان» در باشگاه انیمیشن شهر به نمایش درآمده و نقد و بررسی می‌شود.

شصت و یکمین نشست باشگاه انیمیشن در «پردیس سینمایی ملت» واقع در خیابان ولی‌عصر (عج)، بزرگراه نیایش، روبه‌روی کردستان، سالن پنجم پردیس سینماگالری ملت مراجعه کنند.
برچسب ها: ۳۶۲۶
نظر شما