جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۲
کد خبر: ۹۱۱۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

تقدیر از زنان و مدیران فعال در حوزه عفاف و حجاب و سبک زندگی ایرانی – اسلامی

آیین تجلیل و تقدیر از زنان و مدیران فعال در حوزه عفاف و حجاب و سبک زندگی به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر به همت ستاد عفاف و حجاب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.
تقدیر از زنان و مدیران فعال در حوزه عفاف و حجاب و سبک زندگی ایرانی – اسلامیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فریده صاعلی، دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان فرهنگی هنری و رییس فرهنگسرای امام(ره)، درباره برگزاری این آیین گفت: مراسم تجلیل از زنان و مدیران فعال در حوزه عفاف و حجاب و سبک زندگی ایرانی – اسلامی روز شنبه ۱۶ بهمن ماه در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود. 
 
دبیر ستاد عفاف و حجاب تصریح کرد: در این مراسم همچنین از خانواده پنج شهید مدافع حرم تجلیل به عمل می‌آید و کتاب «خانواده اسوه» از تالیفات دکتر محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نیز رونمایی خواهد شد.
  
وی افزود: نمایشگاهی با موضوع عفاف، حجاب و سبک زندگی با چهار سر فصل «خانواده پایدار»، «برده‌داری نوین»، «عفاف و حجاب» و «کودک و سبک زندگی» نیز در بخش جنبی این مراسم برپاست و از ساعت۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر میزبان علاقه‌مندان است.
  
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند روز شنبه ۱۶ بهمن ماه ساعت ۹ صبح به فرهنگسرای شفق، واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند.

برچسب ها: ۳۶۲۶
نظر شما