جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۴
کد خبر: ۹۱۳۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲

اجرای طرح «پردیس خدمت» در منطقه۵

رابط قرارگاه امام رضا (ع) از اجرای طرح «پردیس خدمت» در تعدادی از مراکز منطقه۵ خبر داد.
اجرای طرح «پردیس خدمت» در منطقه۵به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فائزه مددی رابط قرارگاه امام رضا (ع) در منطقه ۵ درباره برگزاری طرح «پردیس خدمت» در این منطقه گفت: جهاد مهربانی در فاز «پردیس خدمت» در منطقه ۵ در یک ناحیه کم برخوردار این منطقه یعنی ناحیه ۲ کار خود را آغاز کرده است. 
  
مددی مشاوره‌های حقوقی، مذهبی، مددکاری، تغذیه و خدمات پزشکی، دندان پزشکی، مشاوره پزشکی، از جمله خدمات رایگان این مراکز برشمرد و افزود: حسینیه سرآسیاب روز سه‌شنبه ساعت ۸-۱۲ این خدمات را ارائه می‌کنند. محله بهاران نیز پنج‌شنبه بعد ازظهر این خدمات مشاوره را انجام می‌دهد. محله اندیشه و میان‌ده نیز از دیروز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه این خدمات مشاوره‌ای را آغاز کردند و تا پنج‌شنبه ۲۱ بهمن‌ماه پذیرای افراد نیازمند است.
   
وی ادامه داد: این طرح تنها مخصوص به نیازمندان نیست بلکه هر فرد دیگری که علاقه‌مند به همراهی در این طرح است، در هر شغلی که هستند و هر مهارتی که دارند می‌توانند با نذر وقت و مهارت خود، در حوزه‌های آموزشی، بهداشت و درمان، حمل و نقل اشتغال مشاوره، خدمات ساختمانی، همیار خانواده‌های نیازمند و محروم شهر تهران باشند.
  
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://jahadiam.ir/ مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های قرارگاه جهادی امام رضا(ع) ۷۱۳۸۷ تماس بگیرند.
نظر شما