جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۶
کد خبر: ۹۱۴۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود

ورک شاپ «هنر به زبان ساده» با حضور کاظم چلیپا

کارگاه آموزشی نقاشی با عنوان «هنر به زبان ساده» به منظور آموزش هنر با موضوع تحلیل هنر نقاشی، بیان ایده‌ها و عواطف در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با پرپایی نمایشگاه نقاشی «مونولی» شامل آثار دانشجویان هنر دانشگاه علمی- کاربردی، دومین نشست تخصصی «هنر به زبان ساده» با بررسی کیفیت‌های زیبایی‌شناختی معین در یک زبان و روایت مستندنگار و داستان‌پردازی با حضور کاظم چلیپا برگزار می‌شود. 

کاظم چلیپا در سال ۱۳۳۶ در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است و نقاشی را نزد پدرش مرحوم حسن اسماعیل‌زاده، نقاش قهوه‌خانه‌ای آموخت. این هنرمند آثارش را در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی زیادی به نمایش گذاشته و در سال ۷۱ مقام اول نمایشگاه بین‌المللی هنرهای ظریفه ژاپن را به دست آورده است. تدریس در دانشگاه‌های کشور و داوری مسابقات مختلف هنرهای تجسمی از فعالیت‌های چلیپا محسوب می‌شود.

کارگاه «هنر به زبان ساده» ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه با بررسی تخصصی مروری بر آثار نقاشی کاظم چلیپا و با حضور هنرجویان هنرستان‌های فنی حرفه‌ای منطقه ۸ و هنرستان بانو خدیجه جهان در نگارخانه فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این ورک شاپ می‌توانند به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، ضلع شمالی بوستان فدک، فرهنگسرای گلستان، نگارخانه گلستان مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند.  
 

نظر شما