جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۹
کد خبر: ۹۱۴۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
کارگردان شناخته شده درباره پردیس تئاتر تهران مطرح کرد

مرضیه برومند: خوشحالم که چنین وسعتی را به تئاتر اختصاص داده‌اند

مرضیه برومند با ابراز خوشحالی از افتتاح پردیس تئاتر تهران گفت: امیدوارم افتتاح این سالن راه را باز کند تا سالن‌های بیشتری در تهران ساخته شود و این اتفاق را به دست اهل فن بسپارند.
مرضیه برومند: خوشحالم که چنین وسعتی را به تئاتر اختصاص داده‌اندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پردیس تئاتر تهران با ۱۰ سالن نمایش روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه با حضور شهردار تهران و هنرمندان مطرح در جنوب تهران افتتاح شد. مرضیه برومند، کارگردان باسابقه که یکی از افتتاح کنندگان این مجموعه بود، درباره پردیس تئاتر تهران گفت: من و همکارانم از اینکه شنیدیم در این منطقه چنین وسعتی را به تئاتر اختصاص داده‌اند، خیلی خوشحال شدیم و با اشتیاق به اینجا آمدیم. البته توقعمان بالاست و فکر می‌کنیم وقتی چنین چیزی ساخته می‌شود، باید روز به روز اصولی‌تر و قابل استفاده تر پیش رود.
 
وی ادامه داد: سالن اصلی و بزرگ مجموعه پردیس تئاتر تهران وسعت زیادی دارد که بیشتر شبیه سالن همایش و کنسرت است، اما سالن‌های کوچک و بلک باکس با امکانات فنی، نور و تجهیزات مناسب برای علاقه‌مندان تئاتر بیشتر قابل استفاده‌اند.
 
مرضیه برومند در پایان گفت: امیدوارم افتتاح این سالن راه را باز کند تا سالن‌های بیشتری در تهران ساخته شود و این اتفاق را به دست اهل فن بسپارند. ساخت سالن تئاتر باید همراه با نظر کارشناسانه دست‌اندرکاران این هنر و معماران باسابقه در این زمینه باشد. مثلاً سالن‌های ایرانشهر خوب و استاندارد است و می‌تواند به عنوان الگو قرار بگیرد.
 
پردیس تئاتر تهران به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه تئاتر کشور با داشتن ۱۰ سالن نمایشی و امکانات مختلف برای فعالیت گروه‌های نمایشی در اتوبان امام علی جنوبی، محلاتی شرقی، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان شهید بقایی واقع شده است.
   
این مرکز این روزها با اجرای نمایش «من» به کارگردانی فرهاد تجویدی، نمایش «هدیه مرموز» به کارگردانی یاسر خاسب، نمایش «تاج عروس خاله و خروس» به کارگردانی احمد سلیمانی، نمایش «روزگار یک سگ» به کارگردانی مهدی قلعه و نمایش «ریحانه» به کارگردانی سیروس همتی فعالیت خود را آغاز کرده است. 
خبرهای مرتبط
نظر شما