جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۰
کد خبر: ۹۱۵۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری خبر داد:

نخستین نشست هم‌اندیشی در حوزه خانواده، زنان و سبک زندگی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از آغاز فعالیت دفتر سبک زندگی ایرانی ‌اسلامی خبر داد و گفت: نخستین جلسه هم‌اندیشی این دفتر در نیمه اسفندماه برگزار می‌شود.
برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی در حوزه خانواده، زنان و سبک زندگیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری با اشاره به آغاز فعالیت دفتر سبک زندگی ایرانی اسلامی در سازمان فرهنگی هنری گفت: دستگاه‌های مربوط در این زمینه باید ساماندهی و هماهنگ شوند تا تجربیات خود را در این عرصه با هم به اشتراک بگذارند.

وی تنها راه اقدام موثر در این خصوص را انجام اقدامات هماهنگ و بلندمدت فرهنگی دانست و افزود: با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در این حوزه، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به عنوان یکی از متولیان اصلی فرهنگ در شهر تهران، جلسات هم اندیشی با حضور استادان، نمایندگان سازمان‌ها و صاحب‌نظران این عرصه برگزار خواهد کرد. 
  
نخستین جلسه  هم اندیشی دفتر سبک زندگی ایرانی اسلامی در نیمه اسفندماه سال ۹۵ برگزار خواهد شد. 
  
علاقه‌مندان و صاحبان اندیشه و قلم که تاکنون در این حوزه فعالیت کرده‌اند می‌توانند خلاصه‌ای از اقدامات انجام شده، دستاوردها و نمونه محصولات خود را به معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری، دفتر ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی ارسال کنند یا در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره تلفن ۹۶۶۶۵۳۴۵۲  تماس بگیرند.
برچسب ها: ۳۶۴۷
نظر شما