جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۹
کد خبر: ۹۱۷۰۶
|
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

عکس‌های «مادر بزرگ و پدر بزرگ ایرانی» در باغ موزه هنر ایرانی

عکس‌هایی که به چهاردمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر در بخش «مادر بزرگ و پدر بزرگ ایرانی» راه یافته از روز جمعه ۱۳ اسفندماه در باغ موزه هنر ایرانی به نمایش در می‌آید.
عکس‌های «مادر بزرگ و پدر بزرگ ایرانی» در باغ موزه هنر ایرانیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بخش ویژه تصویر سال با عنوان «مادر بزرگ و پدر بزرگ ایرانی» با همراهی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شده است.

در این بخش عکس‌هایی که از مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های ایرانی به صورت پرتره، زندگی روزمره، حضور در آیین‌ها و مراسم ملی و مذهبی و سایر جنبه‌های زندگی‌شان (از جمله محل سکونت با حضور و یا با یادگاری‌های به‌جا مانده از آنها) گرفته شده باشند، ارایه می‌شود.

در این بخش از سوی هیات داوران بخش عکس به ۱۰ اثر برگزیده، تندیس تصویر سال، دیپلم افتخار و ۱۰ میلیون ریال به هر یک از برگزیده‌ها از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اهدا می‌شود.

نمایش آثار اين هنرمندان از روز جمعه ۱۳ اسفندماه‌ در باغ موزه هنر ایرانی از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود و تا پايان فروردين ماه۱۳۹۶ برای بازديدكنندگان تهرانی و مسافران نوروزی برپا می‌ماند.

باغ موزه ايرانی در میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصودبیگ)، خیابان دکتر حسابی، شماره‌ ۳۰ واقع است.

چهاردهمين جشن تصوير سال و جشنوراه فيلم تصوير، از اول اسفند در بخش‌های اصلی و وي‍ژه موبايل، ايران ما، پلاسكو و آيت‌الله هاشمی در همه‌ فضاهای نمايشگاهی خانه هنرمندان ايران برگزار شده است كه تا بيستم همين ماه ادامه دارد.

برچسب ها: ۳۶۴۳
نظر شما