پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۴
کد خبر: ۹۱۸۱۰
|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
در نشست معاونان آفرینش و اجرای مناطق ۲۲گانه تهران؛

قائم مقام معاون فرهنگی و مدیر آفرینش و اجرا منصوب شدند

نشست معاونان آفرینش اجرای مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲گانه تهران با حضور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و معرفی قائم مقام معاون فرهنگی و مدیر آفرینش و اجرا روز دوشنبه ۱۶ اسفند برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست معاونان آفرینش اجرا با حضور حجت الاسلام حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی با هدف بررسی و ساماندهی برنامه‌های نوروزی و تبیین محوریت تمام برنامه‌ها در سال آینده، دوشنبه ۱۶ اسفند در ساختمان ستاد سازمان فرهنگی هنری برگزار‌ شد.
   
در ابتدای مراسم حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور در خصوص فعال بودن فرهنگسراها در ایام نوروز گفت: ۲۲ فرهنگسرای مرکزی و فرهنگسراهای خاص از سوم تا ۱۳ فروردین از ساعت ۱۴ پذیرای شهروندان هستند و برنامه‌های نوروزی خود را اجرا می‌کنند.
  
وی درباره برنامه‌های سال آینده گفت: همه برنامه‌های فرهنگی باید حول محور قرآن کریم و با نگاه تبیین قرآنی برگزار شود. همچنین تکریم والدین جزء موضوع‌هایی است که اهمیت بالایی دارد. گام اول ولایت‌پذیری و اطاعت از پدر و مادر است. در شهر تهران باید به جوان‌ها آموزش دهیم که حتی اگر قصد رفتن به مسجد را دارند بدون اجازه والدین امکان ندارد. با جا افتادن این فرهنگ از بسیاری از آفت‌های اجتماعی جلوگیری می‌شود. همچنین در سال آینده باید به فعالیت در فضای مجازی، موضوع ولایت مداری، برنامه‌های ترویج مطالعه، کاسب حبیب خداست، دوشنبه‌های قرآنی، آدینه‌ها عیدند، روز فرهنگ، ستارگان پرفروغ و آب و آینه و فعالیت‌های جهادی توجه شود.
   
قائم مقام معاون فرهنگی و مدیر آفرینش و اجرای منصوب شدند
 
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به ویژه‌برنامه «حلما» گفت: پنجشنبه ۱۹ اسفند از ساعت ۵ تا بعد از اذان مغرب این برنامه در بهشت زهرا برگزار می‌شود. این برنامه باید مورد توجه مدیران آفرینش و اجرا قرار بیگرند تا از هر منطقه ۵ مادر شهید انتخاب شود و به بهترین شکل برگزار شود. همچنین برای چهارشنبه سوری باید تمرکز روی فضای مجازی گذاشت و با تشکیل پویش‌های مختلف و با یاد شهدای آتش‌نشان ساختمان پلاسکو از یک چهارشنبه سوری پر خطر جلوگیری کرد.
  
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پایان صحبت‌های خود از حامد طراحی به خاطر زحمت‌هایش در امور کتابخانه‌ها تشکر کرد و محمدحسین صداقت‌فر را به عنوان جایگزین او معرفی و حکم بهزاد تیمور‌پور به عنوان قائم‌مقام معاون فرهنگی و محمدمیثم میثمی به عنوان مدیر آفرینش و اجرا را به آنها اعطا کرد.
برچسب ها: ۳۶۴۷
نظر شما