جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۴
کد خبر: ۹۱۹۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
فرهنگسرای خاتم برگزار می‌کند

پیمان با آتش‌نشانان شهید در پویش «چهارشنبیسوزی»

با هدف ترویج فرهنگ ایمنی و ابراز همدردی با خانواده و همکاران شهدای آتش‌نشان، دانش آموزان منطقه ۱۸ در پویش «چهارشنبیسوزی» و مسابقه عکس یادگاری به یاد آتش‌نشانان شهید شرکت می‌کنند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای خاتم پویش «چهارشنبیسوزی» و مسابقه عکس یادگاری به یاد آتش‌نشانان شهید را با همراهی دانش آموزان منطقه ۱۷ برگزار می‌کند. این برنامه از ۲۱ تا ۲۶ اسفند ماه برگزار می‌شود و طی آن با پویشی که مطالب آن در فضای مجازی با هشتگ#چهارشنبیسوزی به اشتراک گذاشته می‌شود، از مخاطبان دعوت می‌شود از ترقه و مواد آتش‌زا استفاده نکنند.

در متن فراخوان این پویش آمده است: «آنان جان خویش را فدا کردند تا شهر و شهروندان در امان بمانند؛ آتش‌نشانان جان برکفی که در خاطره ما جاودانه خواهند ماند. ما هم به احترام آنان و برای حفظ حرمت و  اصالت فرهنگ ایرانی و اسلامی‌مان هم‌عهد می‌شویم که ضمن خودداری از رفتارهای پرخطر و نامناسب در آخرین شب چهارشنبه سال، یک شب شاد و با نشاط اما بدون آتش‌افروزی و انفجار را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنیم. امضای هر یک از ما بر این پیمان‌نامه، مهر تاییدی است بر آرمان شهیدان آتش‌نشان و یاران شجاع آنان، و سپاس از امنیتی که به ما هدیه کرده‌اند. یادشان گرامی و راهشان پررهرو باد!»

در قالب این برنامه همچنین دانش آموزان منطقه ۱۸ به یاد آتش‌نشانان شهید با تصاویر آنان عکس یادگاری می‌اندازند.

در متن فراخوان عکس یادگاری به یاد شهدای آتش‌نشان آمده است: «اگر واقعاً می‌خواهید با آتش‌نشانان کشورمان ابراز همدردی کنید، همراه با ذکر نام خودتان و عکس یادگاری به یاد شهدای آتش‌نشان در این پویش شرکت کنید و دیگران را نیز به پویش دوستداران اصلاح فرهنگ ایرانی دعوت کنید.»

این برنامه از سوی فرهنگسرای خاتم با همکاری دبستان دخترانه  سعادت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.

نظر شما