پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۰
کد خبر: ۹۲۱۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸

گشایش نمایشگاه «کهکشان» در مجتمع فرهنگی هنری نور

مجموعه‌ای دیدنی از نقاشی‌های فاطمه محمدی با موضوع کهکشان در نگارخانه آفرینش مجتمع فرهنگی هنری نور به نمایش گذاشته می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه نقاشی «کهکشان» روز شنبه ۲۶ فروردین‌ماه ساعت ۱۶ با هدف آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با هنر و حوزه‌های مختلف آن و همچنین گسترش فرهنگ بازدید از اماکن و برنامه‌های فرهنگی هنری و نمایشگاه‌ها با حضور جمعی از هنرمندان گشایش می‌یابد.
 
در این نمایشگاه آثاری از فاطمه محمدی در ابعاد مختلف با تکنیک نقاشی با اسپری به نمایش گذاشته می‌شود که علاقه‌مندان برای بازدید از این آثار می‌توانند تا ۴ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ به نگارخانه آفرینش مراجعه کنند.
 
فاطمه محمدی متولد سال ۱۳۷۶، فعالیت هنری خود را از سال ۹۰ آغاز و نخستین نمایشگاه نقاشی خود را سال ۱۳۹۳ به صورت انفرادی در فرهنگ‌سرای معرفت برگزار کرده است. وی همچنین دوره‌های پاستل، آبستره (انتزاعی) و رنگ روغن را نزد استادانی همچون شایسته سهیلی و فاتح گذرانده است.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع ستاری، جنب شهر کتاب نور مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.

نظر شما