جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۳
کد خبر: ۹۲۴۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
با حضور سیروس آقاجانی برگزار می‌شود

کارگاه «هنر به زبان ساده» در فرهنگ‌سرای گلستان

کارگاه آموزشی نقاشی با عنوان «هنر به زبان ساده» به منظور آموزش هنر با موضوع تحلیل هنر نقاشی، بیان ایده‌ها و عواطف در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه آموزشی تحلیل و بررسی «هنر به زبان ساده» روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ با حضور سیروس آقاخانی، تصویرگر کتاب‌های کودک و نوجوان در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود. آقاخانی تصویرگر کتاب «درختی سرخ با برگ‌هایی سیاه» در سومین نشست تخصصی «هنر به زبان ساده» کیفیت‌های زیبایی‌شناختی معین در یک زبان و روایت مستندنگار و داستان‌پردازی را بررسی می‌کند.

دروس تئوری و علم هنر بیشتر در فضاهای آکادمیک مورد بحث قرار می‌گیرد و در آموزشگاه‌ها کمتر به آن پرداخته می‌شود. به همین منظور نگارخانه فرهنگ‌سرای گلستان در نظر دارد چنین کارگاه‌هایی را به صورت منظم برگزار کند تا با بالا رفتن سطح سواد بصری هنرجویان منطقه هنر به صورت علمی دنبال شود.

علاقه‌مندان و هنرجویان نقاشی برای حضور در این کارگاه می‌توانند به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، ضلع شمالی بوستان فدک، فرهنگ‌سرای گلستان، نگارخانه گلستان مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند. 

نظر شما