جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۶
کد خبر: ۹۲۶۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

آموزش داستان‌نویسی در «کاغذ سفید» فردوس

کارگاه آموزش اصول داستان‌نویسی با عنوان «کاغذ سفید» دوشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه نویسندگی «کاغذ سفید» با هدف ایجاد خلاقیت و توانمندی در نوجوانان از طریق نوشته‌های خودشان، تقویت حس خودباوری و اعتماد به نفس، تحلیل قصه‌ها و شعرها از بعد روان‌شناختی، ایجاد فضایی امن برای بحث‌های آزاد، سود بردن از نوشتن برای کشف ارزش‌ها و توانایی‌ها و آشنایی با دیدگاه‌های متفاوت نویسندگان دوشنبه‌های هر دو هفته یک بار برگزار خواهد شد.

این نوبت از کارگاه «کاغذ سفید» روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود. 
 
مهدی طهوری، نویسنده کودک و نوجوان و خالق آثاری چون «کشف‌الغطاء»، «افسانه اوجی»، «سلحشوران داغستان»، «محمد مصدق (زندگینامه)» و «مشارکت» به عنوان کارشناس در این کارگاه به آموزش اصول داستان‌نویسی می‌پردازد و شرکت‌کنندگان در این برنامه را برای خلق نخستین آثار خود همراهی می‌کند.
 
به دنبال برگزاری مستمر این کارگاه آموزشی در سال گذشته، چند نفر از مخاطبان این برنامه به صورت حرفه‌ای وارد دنیای نویسندگی شده‌اند.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در میدان صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.

نظر شما