جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۷
کد خبر: ۹۳۳۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

نمایشگاه نقاشی کارآفرین نمونه استانی در گلستان

نمایشگاهی از آثار نقاشی و طراحی بانوی هنرمند فاطمه وحدتی آراسته با عنوان «صفیر صبا» با مضمون حجاب در نگارخانه شماره دو فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فاطمه وحدتی آراسته نمایشگاه نقاشی‌ای با عنوان «سفیر صبا» با موضوع عفاف و حجاب و جنبه‌های مختلف زن در جامعه اسلامی با ۱۵ اثر به سبک اکسپرسیونیسم انتزاعی بر روی بوم با تکنیک رنگ روغن در فرهنگ‌سرای گلستان برپا می‌کند. مضمون بیشتر آثار زن و مادر با درون‌مایه عفاف و حجاب است.  

فاطمه وحدتی آراسته فرزند سردار شهید شکرالله وحدتی آراسته متولد ۱۳۵۷ و دارای مدرک فوق لیسانس در رشته پژوهش هنر و دارای ۱۷ سال سابقه فعالیت هنری و دبیر گرافیک هنرستان است و برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی را در کارنامه کاری خود دارد. شرکت در جشنواره‌های متعدد ملی و کسب عناوین و رتبه‌های مختلف، ارائه چندین مقاله علمی و ISI با موضوعات مرتبط با هنر، کارآفرین نمونه استانی، معلم نمونه شهرستان و دانشجوی نمونه کشوری از جمله فعالیت‌ها و مقام‌های وی است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند ۱۷ تا ۲۸ تیر ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند.
نظر شما