جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۹
کد خبر: ۹۵۶۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

۲۱۸ امین نشست ادبی کانون قلم برگزار می‌شود

۲۱۸ امین نشست از سلسله‌نشست‌های ادبی با حضور اعضای کانون قلم، چهارشنبه ۲۲ آذر ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ۲۱۸ امین نشست از سلسله‌نشست‌های ادبی با حضور اعضای کانون قلم، چهارشنبه ۲۲ آذر ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود و در این نشست شاعران حاضر و اعضای کانون ادبی قلم به شعرخوانی و نقد و بررسی اشعار می‌پردازند.

کانون ادبی قلم فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ زیر نظر احمد علی‌خانی (شاعر و منتقد) آغاز کرده است و با حضور شاعران و منتقدان ادبی به آموزش مبانی شعر (کلاسیک و سپید)، نقد و بررسی آثار برتر شعر ایران و اشعار ارائه‌شده در کانون می‌پردازد. برگزاری شب شعر با مناسبت‌های ملی، مذهبی و بزرگداشت‌های ادبی از دیگر برنامه‌های این کانون به شمار می‌رود. مجموعه اشعار برگزیده اعضای کانون قلم به زودی به همت فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات منتشر می‌شود.

سلسله نشست‌های ادبی قلم چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۷ پذیرای دوستداران شعر و ادب فارسی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.

نظر شما