جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۸
کد خبر: ۹۵۹۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

نمایش موزیکال «دادگاه حیوانات» در خانه فرهنگ فدک

نمایش شاد و موزیکال «دادگاه حیوانات» ویژه کودکان به نویسندگی مرجان مروستی و کارگردانی علی شاه صفی از روز یکشنبه ۱۷ دی ماه در تالار آمفی‌تئاتر خانه فرهنگ فدک روی صحنه می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش موزیکال «دادگاه حیوانات» با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و ارائه آموزه‌های اخلاقی به آنها، از روز یکشنبه ۱۷ دی تا پایان دی ماه ۹۶ هر روز (به جز شنبه‌ها) عصرها ساعت ۱۷ با بازی فاطمه ارجمندی نزاد، درسا حکیم الهی، پرستو قائد رحمت، وحید شیخی، سیمین علامه دهر، مرجان مروستی و علی شاه صفی میزبان کودکان و نوجوانان در تالار آمفی‌تئاتر خانه فرهنگ فدک است.

این نمایش علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در بین کودکان، به صورت غیرمستقیم پیام‌های اخلاقی و تربیتی پیرامون موضوع آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی و اخلاقی را در قالب زبان طنز به والدین آموزش می‌دهد. لذا والدین کودکان نیز می‌توانند تماشاگر این نمایش باشند.

علاقه‌مندان برای دیدن این نمایش می‌توانند به میدان رسالت، خیابان شهید مدنی، بعد از تقاطع جانبازان (گلبرگ)، کوچه پارک فدک مراجعه کنند و یا برای رزرو با شماره  ۷۷۸۱۳۰۰۲ تماس بگیرند.

نظر شما