در بیست و نهمین شماره «ایست رسانهای» بخوانید
حضور ایرانیها در شبکههای اجتماعی چگونه است؟
بیست و نهمین شماره نشریه «ایست رسانهای» با بررسی حضور ایرانیها در شبکههای اجتماعی توسط فرهنگسرای رسانه و شبکههای اجتماعی منتشر شد.

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیست و نهمین شماره نشریه «ایست رسانهای» با بررسی حضور ایرانیها در شبکههای اجتماعی توسط فرهنگسرای رسانه و شبکههای اجتماعی منتشر شد. در این شماره محبوبترین پیامرسانها و شبکههای اجتماعی در ایران و دیگر کشورها معرفی و آمارهایی در این رابطه ارائه شده است.
نشریه «ایست رسانهای» به همت فرهنگسرای رسانه و شبکههای اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانهای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانوادهها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکههای اجتماعی، تدوین و تولید شده است. این نشریه به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هر هفته در فرهنگسراها، خانههای فرهنگ، مساجد، ایستگاههای مترو، مدارس، دانشگاهها، مراکز فرهنگی هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب میشود.
در این نشریه موضوعهای گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکههای اجتماعی به وجود میآید، مورد توجه قرار میگیرد.
سازمانها و مراکزی که علاقهمند به دریافت نشریه «ایست رسانهای» هستند، میتوانند برای هماهنگیهای لازم با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند و همچنین علاقهمندان میتوانند این نشریه را در کانال تلگرامی فرهنگسرای رسانه به نشانی www.telegram.me/f_resaneh مشاهده کنند.
گزارش خطا
پسندها:
۰
ارسال نظر