در بیست و نهمین شماره «ایست رسانهای» بخوانید
حضور ایرانیها در شبکههای اجتماعی چگونه است؟
بیست و نهمین شماره نشریه «ایست رسانهای» با بررسی حضور ایرانیها در شبکههای اجتماعی توسط فرهنگسرای رسانه و شبکههای اجتماعی منتشر شد.

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیست و نهمین شماره نشریه «ایست رسانهای» با بررسی حضور ایرانیها در شبکههای اجتماعی توسط فرهنگسرای رسانه و شبکههای اجتماعی منتشر شد. در این شماره محبوبترین پیامرسانها و شبکههای اجتماعی در ایران و دیگر کشورها معرفی و آمارهایی در این رابطه ارائه شده است.
نشریه «ایست رسانهای» به همت فرهنگسرای رسانه و شبکههای اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانهای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانوادهها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکههای اجتماعی، تدوین و تولید شده است. این نشریه به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هر هفته در فرهنگسراها، خانههای فرهنگ، مساجد، ایستگاههای مترو، مدارس، دانشگاهها، مراکز فرهنگی هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب میشود.
در این نشریه موضوعهای گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکههای اجتماعی به وجود میآید، مورد توجه قرار میگیرد.
سازمانها و مراکزی که علاقهمند به دریافت نشریه «ایست رسانهای» هستند، میتوانند برای هماهنگیهای لازم با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند و همچنین علاقهمندان میتوانند این نشریه را در کانال تلگرامی فرهنگسرای رسانه به نشانی www.telegram.me/f_resaneh مشاهده کنند.
گزارش خطا
پسندها:
۰
ارسال نظر
آخرین اخبار
نمایشگاه کتاب «صبر و رحمت» در کتابخانه رحماندوست
ویژهبرنامه «نقش رسانهها در تقویت وحدت و همبستگی اجتماعی» برگزار شد
«تجربه بیپناهی انسان در برابر زمان» در اثر نجیب محفوظ
شاهنامهخوانی کودکان و نوجوانان در کتابخانه داوودیه
تکنیکهای مطالعه در آرامش در کتابخانه داوودیه بررسی میشود
شب شعر «نور و رحمت» در کتابخانه مصطفی رحماندوست
«میخوانیم و میسازیم» دریچهای برای رشد خلاقیت کودکان در فرهنگسرای فردوس
همایش «نقش هویت در وحدت مذاهب» در فرهنگسرای خانواده برگزار شد
«سیرهی رسول اکرم(ص)»، در کانون نسیم رحمت فرهنگسرای فردوس
نمایشگاه کتاب «سیره نبوی» در کتابخانه داوودیه