دریافت انتقادها و پیشنهادهای شهروندان در سامانه ارتباط مردمی حراست شهرداری تهران
سامانه ارتباط مردمی حراست کل شهرداری تهران آماده دریافت انتقادها و پیشنهادهای شهروندان است.
سامانه ارتباط مردمی حراست کل شهرداری تهران در راستای انجام وظایف قانونی و صیانت از حقوق شهروندی در مسیر خدمترسانی بیشتر، آماده دریافت شکایتها و پیشنهادهای شهروندان است.
شهروندان میتوانند از راههای ارتباطی گوناگون این سامانه برای ارتباط با حراست استفاده کنند و شماره تلفن ۵۵۶۳۸۸۴۸، سامانه پیام کوتاه ۱۳۷۰۰۰۰۰۳۵، تارنمای herasat.tehran.ir و پست الکترونیکی herasat@tehran.ir پاسخگوی شهروندان است.

گزارش خطا
پسندها:
۰
ارسال نظر
آخرین اخبار
نمایشگاه کتاب «صبر و رحمت» در کتابخانه رحماندوست
ویژهبرنامه «نقش رسانهها در تقویت وحدت و همبستگی اجتماعی» برگزار شد
«تجربه بیپناهی انسان در برابر زمان» در اثر نجیب محفوظ
شاهنامهخوانی کودکان و نوجوانان در کتابخانه داوودیه
تکنیکهای مطالعه در آرامش در کتابخانه داوودیه بررسی میشود
شب شعر «نور و رحمت» در کتابخانه مصطفی رحماندوست
«میخوانیم و میسازیم» دریچهای برای رشد خلاقیت کودکان در فرهنگسرای فردوس
همایش «نقش هویت در وحدت مذاهب» در فرهنگسرای خانواده برگزار شد
«سیرهی رسول اکرم(ص)»، در کانون نسیم رحمت فرهنگسرای فردوس
نمایشگاه کتاب «سیره نبوی» در کتابخانه داوودیه