کد خبر: ۹۶۸۵۱

دریافت انتقادها و پیشنهادهای شهروندان در سامانه ارتباط مردمی حراست شهرداری تهران

سامانه ارتباط مردمی حراست کل شهرداری تهران آماده دریافت انتقادها و پیشنهادهای شهروندان است.

سامانه ارتباط مردمی حراست کل شهرداری تهران در راستای انجام وظایف قانونی و صیانت از حقوق شهروندی در مسیر خدمت‌رسانی بیشتر، آماده دریافت شکایت‌ها و پیشنهادهای شهروندان است. 
 
شهروندان می‌توانند از راه‌های ارتباطی گوناگون این سامانه برای ارتباط با حراست استفاده کنند و شماره تلفن ۵۵۶۳۸۸۴۸، سامانه پیام کوتاه ۱۳۷۰۰۰۰۰۳۵، تارنمای herasat.tehran.ir و پست الکترونیکی herasat@tehran.ir پاسخگوی شهروندان است.
 
دریافت انتقادات و پیشنهادهای شهروندان در سامانه ارتباط مردمی حراست شهرداری تهران
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
مهدی فرهادی
Russian Federation
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
با سلام. گزارشات مربوط تخلفات پرسنل شهرداری را اینجا وارد کنم؟ لطفا راهنمایی کنید؟ 09122056758
پاسخ