جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۱
کد خبر: ۹۶۸۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

سمینار هدف و هدف‌گذاری در فرهنگ‌سراهای فردوس و شفق

فرهنگ‌سرای فردوس روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه و فرهنگ‌سرای شفق روز شنبه ۱۹ اسفندماه سمینار رایگان هدف و هدف‌گذاری را برگزار می‌کنند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سمینار آموزشی هدف و هدف‌گذاری با حضور علیرضا بهشت‌آیین روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ساعت ۱۰ و با مشارکت بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

عناوین سرفصل‌های آموزشی در این سمینار عبارتند از: اهمیت هدف در زندگی، نقش کارآفرینی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کارآفرینی و معرفی سکوی شروع، معرفی روش‌های ساده برای نوشتن اهداف و در نهایت معرفی چند کارآفرین نمونه که به تفصیل به آنها پرداخته خواهد شد.

علیرضا بهشت‌آیین دبیر کل و مشاور عالی بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و به عنون مدرس کارگاه‌ها، همایش‌ها و سمینارهای گوناگون در حوزه کسب و کار، به عنوان سخنران در این سمینار درباره موضوعات فوق سخنرانی می‌کند.  

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه رایگان می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.

همچنین فرهنگ‌سرای سرو با همکاری فرهنگ‌سرای شفق روز شنبه ۱۹ اسفند ماه ساعت ۱۰ کارگاه آموزشی «هدف و هدف‌گذاری» را با حضور علیرضا بهشت‌آیین با هدف طرح مباحثی چون هدف در زندگی، نقش کارآفرینی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و... در فرهنگ‌سرای شفق برگزار می‌کند. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند. 
نظر شما