جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۷
کد خبر: ۹۷۵۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

مسابقه «داستان ناتمام» در کتابخانه شیخ هادی نجم‌آبادی

مسابقه «داستان ناتمام» با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و شناسایی خلاقیت و توانمندی‌های جوانان در حوزه داستان‌نویسی در کتابخانه شیخ هادی نجم‌آبادی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه شیخ هادی نجم‌آبادی مسابقه «داستان ناتمام» را با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و شناسایی خلاقیت و توانمندی‌های جوانان در حوزه داستان‌نویسی برگزار می‌کند.

متن داستان ناتمام به این ترتیب است: خیلی دیر وقت بود و همه کافه را ترک کرده بودند، جز پیرمرد که در گوشه آلاچیق حیاط در افکار خود فرو رفته، نشسته بود. در طول روز خیابان خاک‌آلود بود ولی در شب، هوا صاف و دلنشین بود و پیرمرد دوست داشت تا دیر وقت بنشیند، چون گوشش سنگین بود و حالا در شب که همه جا آرام بود... 

علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه ادامه داستان را تکمیل کنند و از طریق ایمیل فرهنگ‌سرا marefat.farhangsara@yahoo.com  و یا به صورت حضوری به نشانی فرهنگ‌سرای معرفت واقع در میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعد از زیرگذر شهید همت، کتابخانه شیخ هادی نجم‌آبادی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۴۴۳۱۹۳۰۴ و ۴۴۳۰۴۸۵۸ تماس بگیرند. 
نظر شما