جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۶
کد خبر: ۹۷۸۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران عنوان کرد

مسئله فلسطین امروز یک موضوع جهانی است

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، از غرفه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با عنوان «فرهنگ‌سرای قدس» بازدید کرد و گفت: اگر مسئله فلسطین به یک موضوع برای کشورهای عربی محدود بود و به مرور به یک مسئله اسلامی بدل شد، امروز یک موضوع جهانی است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ولی‌الله شجاع پوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران روز جمعه ۱۸ خرداد ماه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، از غرفه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با عنوان «فرهنگ‌سرای قدس» بازدید کرد. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درباره اهمیت راهپیمایی روز قدس گفت: این راهپیمایی برای ابراز انزجار از وجود رژیمی است که مظهر کودک کشی و همه رذائل دیگر است. اگر مسئله فلسطین به یک موضوع برای کشورهای عربی محدود بود و به مرور به یک مسئله اسلامی بدل شد، امروز یک موضوع جهانی است و افکار عمومی همه جهان نسبت به جنایاتی که به تاریخ، فرهنگ و جغرافیای یک ملت تحمیل می‌شود، حساس شده است.

شجاع پوریان اضافه کرد: هر فردی با هر منش، بینش و مذهبی جنایات اسرائیل را محکوم می‌کند. قاطبه مسیحیان و یهودیان دنیا و همه ملت‌های جهان در کنار فلسطینیان هستند و فلسطین تنها نیست. آن چیزی که در دنیای امروز جواب می‌دهد، پایداری و مبارزه است و دل بستن به مجامع بین‌المللی‌ای که تحت نفوذ کشورهایی هستند که خود اسرائیل را به وجود آورده‌اند، راه به جایی نمی‌برد. 

نظر شما