جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۵
کد خبر: ۹۸۹۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
در نهمین محفل دریچه عشق عنوان شد

رسانه‌ها در تغییر الگوهای جامعه مقصرند

رییس فرهنگ‌سرای معرفت در آیین نکوداشت تیمور کوشکی پیشکسوت و صدای ماندگار رادیو که روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور به همت فرهنگ‌سرای معرفت برگزار شد، عنوان کرد: رسانه‌ها در ناشناخته ماندن افراد بی‌ادعایی چون تیمور کوشکی مقصرند، افرادی که در رادیو یا سایر عرصه‌های هنر فعال هستند و جایی در تلویزیون و سینما ندارند و به درستی دیده نمی‌شوند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «دریچه عشق» با هدف آشنایی با استادان و هنرمندان در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود و در برنامه روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور ماه، صدای ماندگار رادیو، تیمور کوشکی با حضور هنرمندان رادیو و استادان دانشگاه تجلیل شد. 

حجت‌الاسلام طاهر رزی استاد دانشگاه تهران در این مراسم عنوان کرد: آقای کوشکی به خاطر صدای خوب و گرمشان سال‌ها در رادیو قرآن حضور داشتند و شخصیت و رفتارشان در سال‌های خدمت در رادیو قرآن کم‌نظیر بود. 

حجت‌الاسلام حسن آخوندپور مشاور ستاد اقامه نماز نیز در این مراسم اظهار کرد: تواضع و فروتنی تیمور کوشکی زبانزد عام و خاص است و ایشان از خصلت‌های بسیار خوبی برخوردار هستند. 

در آغاز این نشست، محمدصادق دهنادی رییس فرهنگ‌سرای معرفت ضمن خوشامدگویی به مدعوین و حاضران در جلسه گفت: رسانه‌ها در ناشناخته ماندن افراد بی‌ادعایی چون تیمور کوشکی مقصر هستند، افرادی که در رادیو یا سایر عرصه‌های هنر فعال هستند و جایی در تلویزیون و سینما ندارند و به درستی دیده نمی‌شوند و مظلومیت هنرمندان در این بحث مضاعف است.

وی افزود: نتیجه عدم پرداخت مناسب به الگوهای شایسته اخلاقی و نزول سلیقه مردم به انس گرفتن با چهره‌ها و سلبریتی های جوان و پر لغزش، جامعه را از سوی جنگ‌های رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی به سمت پرتگاه فرهنگی می‌برد.

در مراسم «دریچه عشق» علاوه بر علاقه‌مندان رادیو، مدیران بخش رادیو قرآن و گفت‌وگو، علی‌محمد اسماعیلی رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و بیژن پورمند رییس فرهنگ‌سرای فردوس حضور داشتند.

در پایان مراسم با حضور چهره‌ها و مدیران فرهنگی از تیمور کوشکی پیشکسوت عرصه رادیو تقدیر شد. 
نظر شما