جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۵
کد خبر: ۹۹۹۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

خانه مشاوره فرهنگ‌سرای معرفت آغاز به کار کرد

خانه مشاوره فرهنگ‌سرای معرفت با فعالیت در حوزه‌های فرزند پروری، مشاوره خانواده، تست هوش، مشاوره رشد فکری و اجتماعی و کودک و نوجوان آغاز به کار کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه مشاوره فرهنگ‌سرای معرفت با فعالیت در حوزه‌های فرزند پروری، مشاوره خانواده، تست هوش، مشاوره رشد فکری و اجتماعی و کودک و نوجوان آغاز به کار کرد. این خانه مشاوره با هدف دانش‌افزایی درباره مسائل خانوادگی، تربیتی، تحصیلی، شغلی، ازدواج و امور مرتبط با خانواده فعالیت می‌کند.

آزیتا محمد کریمی در حوزه مشاوره کودک و نوجوان یکشنبه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۰:۳۰ به صورت خصوصی و از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ به صورت گروهی، نرگس تن کمانی با موضوع تست هوش و مشاوره رشد فکری و اجتماعی چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۸، معصومه امامی با موضوع فرزند پروری پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۵ و گلرخ شلویری با موضوع مشاوره خانواده چهارشنبه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۴ آماده ارائه مشاوره به شهروندان هستند. 

علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌های خانه مشاوره و تعیین وقت قبلی می‌توانند به فرهنگ سرای معرفت واقع در میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعد از زیرگذر شهید همت مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۴۴۳۰۴۹۷۹ تماس بگیرند. 
نظر شما