جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۲۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
نمایشگاه گروهی نگارگری و تذهیب همراه با کارگاه‌های هنری با عنوان «نگاره‌های میراث» از ۱۲ اسفندماه در نگارخانه کلک خیال برپا می‌شود.
نمایشگاه «نگاره‌های میراث» در نگارخانه کلک خیالبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پس از راه اندازی نمایشگاه و فروشگاه دائمی هنرهای سنتی در منطقه چهارده همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با هنرهای سنتی، نمایشگاه «نگاره‌های میراث» مشتمل بر ۲۵ اثر نگارگری و تذهیب در ابعاد مختلف، با مشارکت پژوهشکده هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی برگزار می‌شود.

علاوه برنمایشگاه هنرهای سنتی «مریم میرزا کوچک خوشنویس» و «محمود صفری» از استادان پژوهشکده هنرهای سنتی نیز در روزهای۱۳، ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در نگارخانه کلک خیال، کارگاه‌های هنری برگزار می‌کنند.
 
د گشایش این نمایشگاه در روز ۱۲ اسفند ماه، هنرمندانی از پژوهشگاه میراث فرهنگی، مدیریت فرهنگی و هنری منطقه چهارده و جمعی از هنرمندان نیز حضور دارند.

علاقه‌مندان به هنرهای سنتی و تجسمی می‌توانند تا ۱۵ اسفندماه از ساعت ۸ تا ۱۶ از این نمایشگاه در نگارخانه کلک خیال دیدن کنند.

نگارخانه کلک خیال در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی جنب بوستان گلزار طبقه دوم فرهنگ‌سرای اخلاق واقع است.

نظر شما