جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۱۷۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ خبر داد:
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ همزمان با ماه مبارک رمضان از پذیرایی از خدمت‌رسانان شهر تهران در وعده سحری در ویژه‌برنامه «با رهروان سحر» خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با ماه مبارک رمضان، مرضیه خسروی بروجنی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ و رییس فرهنگ‌سرای امید از میزبانی از خدمت‌رسانان شهر تهران در وعده سحری در ویژه‌برنامه «با رهروان سحر» خبر داد و گفت: اطعام روزه‌داران در ماه مبارک رمضان یکی از تاکیدات دینی ماست و از آنجا که گروه‌های گسترده‌ای مانند پاکبانان، کارکنان بیمارستان‌ها و اورژانس، نیروی انتظامی و گروه‌های مختلف شغلی و خدماتی در طول ساعات شب تا سحر به خدمات‌رسانی مشغول هستند، ویژه‌برنامه «با رهروان سحر» با هدف تأمین وعده سحری خدمات‌رسانان شهر تهران در مناطق ۲۲ گانه برگزار می‌شود. 

وی اضافه کرد: ترویج احسان و انفاق، گسترش فرهنگ مهربانی با همنوعان و روزه‌داران و تکریم اقشار زحمتکش جامعه از اهداف این برنامه است که در قالب برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان با عنوان «شهر خدا، شهر همدلی» برگزار می‌شود. 

خسروی درباره نحوه برگزاری این برنامه عنوان کرد: همانند سال گذشته، برپایی سفره‌های سحری با مشارکت شهروندان علاقه‌مند در حیاط منازل و یا فضای مشاع آپارتمان‌های بانیان و با همکاری مناطق ۲۲ گانه و فرهنگ‌سراهای خاص برگزار می‌شود. شهروندانی که مایل به همکاری در این زمینه یا سهیم شدن در برنامه هستند، می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگ‌سرای محل سکونت خود مراجعه و نسبت به مشارکت در انجام این ویژه‌برنامه اعلام آمادگی کنند.
همچنین شهروندانی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در این باره هستند، می‌توانند هر روز در ساعات اداری با دبیرخانه ویژه‌برنامه «با رهروان سحر» به شماره ۳۳۳۰۳۸۴۳ تماس بگیرند. 

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ در پایان افزود: زمان اجرای این برنامه از ۲۰ اردیبهشت تا ۱۳ خردادماه سال جاری خواهد بود و ساعت برپایی سفره‌های سحری بین ۲۴ تا ۳ بامداد پیش‌بینی شده است.

ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت ماه رمضان با عنوان «شهر خدا، شهر همدلی» در مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه تهران میزبان علاقه‌مندان است.
نظر شما