پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۰۱۸۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
انیمیشن «گرینچ» با همکاری موسسه فرهنگی هنری سورن و با حضور عوامل دوبله فارسی فیلم، عصر روز جمعه ۲۷ اردیبهشت ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای گلستان نمایش داده می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، انیمیشن «گرینچ» محصول سال ۲۰۱۸ آمریکا به کارگردانی یارو چنی و اسکات موژر که بندیکت کامبربچ بازیگر بسیار معروف سینمای جهان صداپیشگی شخصیت گرینچ را بر عهده دارد و توسط موسسه فرهنگی هنری سورن به تهیه کنندگی عرفان هنربخش دوبله شده است، جمعه ۲۷ اردیبهشت در فرهنگ‌سرای گلستان نمایش داده می‌شود. 

خلاصه داستان: در این انیمیشن، گرینچ بدخلق و شرور نقشه دارد تا کریسمس را برای اهالی روستای هوویل خراب کند و از بین ببرد. اما او در این مسیر با مشکلات فراوانی مواجه می‎شود که…

گویندگان:  محمدرضا صولتی (گرینچ)، مینا مومنی (سیندی لو / دانا)، لیلا سودبخش (گروپرت / ایزی)، عرفان هنربخش (راوی)،علیرضا وارسته (بریکل بام)، نیلوفر دهقان (آزی)، نرگس سوری (شهردار)، ناصر محمدی (سم)، راضیه فهیمی (مادر آزی) و عباس چهاردهی (خوابگرد) و ...

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این انیمیشن زیبا و هیجانی به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 77815173 تماس بگیرند. 

نظر شما