چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۰
کد خبر: ۱۰۲۰۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
انیمیشن «وقت مسابقه» با همکاری موسسه فرهنگی هنری سورن و با حضور عوامل دوبله فارسی فیلم، عصر روز جمعه ۲۴ خرداد ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای گلستان نمایش داده می‌شود.
نمایش انیمیشن «وقت مسابقه» در فرهنگ‌سرای گلستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ انیمیشن «وقت مسابقه» با همکاری موسسه فرهنگی هنری سورن و با حضور عوامل دوبله فارسی فیلم، عصر روز جمعه ۲۴ خرداد ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای گلستان نمایش داده می‌شود.

کارتون سینمایی «وقت مسابقه» یا ریس تایم (Racetime) یک انیمیشن کمدی و ماجراجویی به کارگردانی مشترک بنوا گودبو و ژان فرانسیس است که در سال ۲۰۱۸ توسط کمپانی کارپیدایم فیلم کشور کانادا تولید شده است و توسط موسسه فرهنگی هنری سورن به تهیه کنندگی عرفان هنربخش دوبله شده است. 

خلاصه داستان: در این انیمیشن، وقتی که زمستان از راه می‌رسد، پسری جوان به همراه دوستانش به دختری که در آنجا تازه وارد است ملحق می‌شوند تا یک مسابقه بزرگ برف بازی و سورتمه راه بیاندازند و لحظات هیجان انگیزی را رقم می‌زنند که فرانکی و تیمش در مسابقات سورتمه سواری در برابر یک تازه‎ وارد به نام زک قرار می‎گیرند، کسی که به نظر می‎رسد قصد دارد با تقلب در مسابقات پیروز شود و ...

عوامل دوبلاژ عبارتند از: مدیر دوبلاژ راضیه فهیمی، مترجم عرفان هنربخش و صداپرداز عباس چهاردهی. گویندگان: مینا مومنی، عرفان هنربخش، نیلوفر دهقان، کسری نیک آذر، راضیه فهیمی، سمیه الیاسی، ساناز غلامی، شهره روحی، الهام محمدی و ...

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این انیمیشن به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 77815173 تماس بگیرند. 

نظر شما