شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۰۲۲۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
میدان آیینی امام حسین(ع) تا پایان دهه کرامت با برنامه‌های متنوع فرهنگی میزبان علاقه‌مندان است.
دهه کرامت در میدان آیینی امام حسین(ع)به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، میدان آیینی امام حسین(ع) به مناسبت دهه کرامت در ۶ روز برنامه‌های ویژه‌ای را برای مخاطبان تدارک دیده بود. این برنامه‌های ۱۲ و ۱۳ تیر در یکنوبت اجرا شد و نوبت دوم اجرای آن از ۲۰ تا ۲۳ تیرماه ادامه دارد.

ویژه برنامه‌ها دهه کرامت منطقه ۱۲ از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود و تا اذان مغرب ادامه خواهد داشت. 

پنجشنبه ۲۰ تیر ماه حجت‌الاسلام سید احمد محلاتی و حمید مدیر به ترتیب به سخنرانی و مولودی‌خوانی می‌‎پردازند و اجرای گروه تواشیح شمس الضحی و تئاتر کودک از دیگر برنامه‌های این روز است.

جمعه ۲۱ تیرماه حجت‌الاسلام عباسیان سخنران و مهدی فتحی مولودی‌خوانی برنامه را برعهده دارد، نقالی‌ مرشد علی‌خانی نیز دیگر برنامه این روز است.

شنبه ۲۲ تیرماه محمدرضا عباسی سخنران و امین مقدم سخنران و مداح است. همچنین در این روز گروه سرود دانش‌آموزی شمیم یاس اجرا خواهد داشت و علاوه بر این، حلما شکری کوچک‌ترین نقاله‌خوان ایران که چندی پیش در برنامه عصر جدید به اجرا پرداخت بود، بار دیگر برنامه‌ای اجرا می‌کند. روز بیست و سوم نیز حجت‌الاسلام سید امیر عبدالملکی به سخنرانی می‌پردازد.

«ساعت عاشقی» عنوان برنامه دیگری است که بر اساس آن، هر شب رأس ساعت ۲۰ صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) در میدان امام حسین(ع) پخش خواهد شد. 

همچنین اجرای بازی‌های بومی محلی، برپایی ایستگاه‌های مشاور خانواده و نقاشی کودک با موضوع امام رضا (ع)، راه‌اندازی کتابخانه سیّار هُدهُد و … از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.

تقدیر از دختران شایسه قرآنی محله امامزاده یحیی(ع)، جشن ملیکه ارض و سماء، جشن کبوتران حرم، مسابقه شعر و نقاشی با عنوان «سلام بر خورشید» و جشن یاس رضوی از دیگر برنامه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ به مناسبت دهه کرامت طراحی و اجرا شد.

نظر شما