جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۰۲۵۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
ثبت‌نام اردوهای یک‌روزه تفریحی آموزشی با عنوان «دهکده‌ی نوجوان پلاس» ویژه‌ پسران ۱۲ تا ۱۵ سال آغاز شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اسماعیل قضات‌لو مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵ و دبیر اجرایی برنامه «دهکده نوجوان پلاس» گفت: جوانان و نوجوانان سرمایه‌های هر کشور به حساب می‌آیند، به همین دلیل جامعه‌ای می‌تواند به سمت موفقیت حرکت کند که برای تربیت و پرورش نوجوانان و جوانان خود برنامه‌های کارآمد داشته باشد.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: از منظر رهبر معظم انقلاب، گام دوم بیش از هر چیز دیگر متکی بر ایمان، اراده و امید جوانان مومن انقلابی است. با عنایت به اینکه نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی، مهم‌ترین ظرفیت امیدبخش کشور است، اهمیت توجه به دوره نوجوانی برای توانمندسازی نوجوانان، غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد حس مسئولیت‌پذیری، بروز خلاقیت و نوآوری، استعدادیابی، تقویت مهارت کارگروهی، ارتقای اعتماد به‌نفس، تقویت بنیه انقلابی نوجوانان و آشنایی بیشتر با دستاوردهای انقلاب اسلامی و... در دستور کار برنامه «دهکده نوجوان پلاس» قرار دارد.

قضات‌لو بیان کرد: در همین راستا، برنامه «دهکده نوجوان پلاس» در قالب اردوهای یک روزه تفریحی آموزشی با برنامه‌های مهارتی و تفریحی متنوعی چون؛ پل معلق ماجراجویی، زوبین، کارگاه چوب، کارگاه خراطی، آشنایی با مهارت نجاری، کارگاه خلاقیت، تیراندازی با تفنگ و تیرکمان، طبخ نان و... برای پسران ۱۲ تا ۱۵ سال در فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود.

وی افزود: نوجوانان می‌توانند با مراجعه به مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه تهران و فرهنگ‌سرای خاوران در این برنامه ثبت‌نام کنند. همچنین مساجد، مراکز فرهنگی و هنری، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی می‌توانند با ظرفیت ۴۰ تا ۸۰ نفر در قالب گروه‌های ۸ نفره تا پایان شهریور با مراجعه به فرهنگ‌سرای خاوران  ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه «دهکده نوجوان پلاس» می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۹۳۰۰۷۹۳۲۵۳/ ۰۹۳۰۰۷۹۲۳۵۰/ ۰۹۳۵۱۷۱۷۸۷۷ تماس بگیرند.


نظر شما