پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۲۶۴۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
دومین عصرانه شاد قصه‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان با حضور «مجید قناد» روز پنج‌شنبه ۲۴ مرداد در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.
عصرانه شاد قصه‌گویی با حضور مجید قناد در پردیس تئاتر تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین عصرانه شاد قصه‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان شهر تهران با حضور «مجید قناد» در قالب قصه‌گویی و پرسش و پاسخ با کودکان و نوجوانان در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و افزایش مهارت روخوانی بچه‌ها برگزار می‌شود و «مجید قناد» چهره‌  شناخته شده‌ی کودکان و نوجوانان علاوه بر خواندن قصه در این ارتباط با حاضرین گفت‌وگو می‌کند.

مجید قناد بازیگر، کارگردان، مدرس دانشگاه و مجری برنامه‌های کودک و نوجوان فارغ‌التحصیل دانشگاه هنرهای زیباست که نزدیک به ۲ دهه در برنامه‌های مختلف کودک و نوجوان حضور فعال داشته است. برنامه مشهور «فیتیله» که هشت سال به شکل مستمر ویژه کودکان و نوجوانان پخش می‌شد و بعدها برنامه «جمعه به جمعه، خونه به خونه» از مشهورترین برنامه‌های این گروه سنی است که مجید قناد را به چهره‌ای شناخته شده به خصوص برای بچه‌ها تبدیل کرد.

مجید قناد دبیر سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوانان است که در چند سال اخیر به عنوان کارشناس و داور در بسیاری از رویدادهای هنری حضور داشته و در چندین دوره‌ گذشته با جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همکاری داشته است.

دومین عصرانه شاد قصه‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان با حضور و قصه‌گویی «مجید قناد» روز پنج‌شنبه ۲۴ مرداد از ساعت ۳ تا ۵ در سینمای پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود. حضور در این برنامه رایگان و آزاد است اما برای حضور لازم است که ثبت‌نام و رزرو از طریق شماره تماس‌های ۹۶۶۵۷۶۰۳-۹۶۶۵۷۶۰۴-۹۶۶۵۷۶۰۵ صورت پذیرد.

 پردیس تئاتر تهران در اتوبان امام علی (ع) شمال به جنوب، خروجی محلاتی (شرق)، خیابان شاه‌آبادی، خیابان بقایی واقع شده است.
نظر شما