شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۶۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
در راستای شعار «هنر برای همه» چهارمین نمایشگاه آثار گروهی از هنرمندان خودآموخته در نگارخانه لاله برگزار می‌شود.
«چهارمین نمایشگاه آثار گروهی از هنرمندان خودآموخته» در نگارخانه لالهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نگارخانه لاله در ادامه رویکرد توجه به هنرمندان خودآموخته و باهدف بسترسازی برای شناسایی و معرفی این هنرمندان، چهارمین نمایشگاه آثار گروهی از هنرمندان خودآموخته را در راستای گسترش رویکرد «هنر برای همه» که از اهداف پیش روی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است، برگزار می‌کند تا از این‌رو زمینه‌های ظهور خلاقیت‌های هنری را در دیگر افراد جامعه فراهم آورد.

این نمایشگاه دربردارنده آثار نقاشی و حجم از ۱۱ هنرمند خودآموخته با ویژگی‌ها و گرایش‌های متنوع و خلاقانه است. تفاوت این رویداد با دوره‌های پیشین در این است که علاوه بر نمایش آثار ۵ هنرمند خودآموخته شناخته شده، آثار ۶ هنرمند جدید نیز با همکاری موزه مکرمه قنبری معرفی می‌شود. هنرمندانی که آثارشان برای اولین بار به نمایش در می‌آید.

هنرمندان شرکت‌کننده:
مکرمه قنبری، علیخان عبداللهی، فیروزه یزدانی، صغری عبداللهی، پروین جلالی، لیلا تبریزی (نازی خاله)، آمنه قنبری (دَدِه آمنه)، هاجر نصیری، فاطمه علیزاده، محمدعلی شیخی عـزیزی، حسین شعبانی

چهارمین نمایشگاه آثار هنرمندان خودآموخته روز جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶ تا ۲۰ گشایش می‌یابد و برای بازدید از ۲۶ مرداد تا ۷ شهریور از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ پنجشنبه تا ساعت ۱۳ به استثنای ایام تعطیل دایر خواهد بود. 

نشانی: تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله، نگارخانه لاله. تلفن: ۸۸۹۶۰۴۹۲
نظر شما