شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۰۲۶۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
آیین رونمایی از مجموعه‌شعر «تو هم به یاد نیاور» اثر محسن محمدی با حضور محمدعلی بهمنی، حمیدرضا شکارسری، مجید معارف وند، علیرضا راهب و اصغر معاذی در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای فردوس با مشارکت خانه شعر امروز چهارشنبه ۲۳ مردادماه ساعت ۱۷ آیین رونمایی از مجموعه‌شعر «تو هم به یاد نیاور» اثر محسن محمدی را برگزار می‌کند.

این مراسم رونمایی که اجرای آن بر عهده صدرا افخمی و مرضیه فریدونی است، در ادامه نشست‌های رونمایی کتاب با همکاری انتشارات خیابان برگزار می‌شود و با حضور و سخنرانی منتقدان و شاعرانی چون: محمدعلی بهمنی، حمیدرضا شکارسری، مجید معارف‌وند، علیرضا راهب و اصغر معاذی و دیگر شاعران مطرح کشور همراه خواهد بود.

مجموعه شعر «تو هم به یاد نیاور» در قالب دفتر غزل اثر محسن محمدی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب و پس از آن، با استقبال مخاطبان مواجه شد و به سرعت به چاپ دوم رسیده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.

نظر شما