سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۰۳۶۱۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
ششمین نمایشگاه «پوستر مهربانی» ۱۸ آبان در سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) در فرهنگ‌سرای اندیشه افتتاح می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جلال عطار زاده دبیر ششمین نمایشگاه «پوستر مهربانی» پیرامون برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه پوستر مهربانی هر سال با ورود به ماه ربیع و ایام میلاد پر برکت حضرت محمد (ص) پیامبر مهربانی و امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود. امسال ششمین سالی است که به این مناسبت نمایشگاه مهربانی که برای یاد‌آوری صفت مهربانی حضرت محمد(ص) است در فرهنگ‌سرای اندیشه برپا می‌شود.

وی افزود: می‌خواهیم با نمایش سیره مهربانی پیامبر (ص) به خود و جهانیان این الگوی مهربانی را بیشتر بشناسانیم و یاد آور شویم که تنها با پیروی از تعالیم انسان ساز ایشان  و اهل بیت کریم شان قادر خواهیم بود تا به جهانی بدون ظلم و بدون جنگ و خون ریزی دست یابیم . تنها با سرمشق قرار دادن نوع ارتباط الهی پیامبر با انسان و طبیعت می‌توان به آزادی و آرامش دست یافت و می‌توان حقوقی شایسته برای زنان، مادران، کودکان و تک تک آحاد جامعه رقم زد. خلق و خو و سیره پیامبر مهربانی است که می‌تواند تمام ادیان الهی را زیر پرچم وحدانیت جمع کرده و راه رستگاری را  به همه نشان دهد. 

جلال عطارزاده گفت: ششمین نمایشگاه پوستر مهربانی با موضوعاتی چون؛ پدران مهربان سرزمین من، «مادران مهربان سرزمین من»، «برادران مهربان سرزمین من»، «خواهران مهربان سرزمین من»، «خانواده مهربان من»، «معلم مهربان من»، «استاد مهربان من»، «من و مهربانی»، «مهربانی درمحیط کار»، «دوستان مهربان من»، «من با همه مهربانم»، «مهربانی‌های من»، «مهربانی با طبیعت» و «مهربانی با حیوانات»  از ۱۸ آبان مصادف با ۱۱ ربیع الاول با حضور هنرمندان، هنر دوستان و علاقه‌مندان به گسترش فرهنگ مهربانی در نگارخانه اندیشه افتتاح می‌شود.

وی افزود: همچنین نتایج برگزیدگان این رویداد روز ۲۲ آبان همزمان با روز جهانی مهربانی اعلام می‌شود و مراسم اختتامیه ششمین نمایشگاه پوستر مهربانی روز پنج شنبه ۲۳ آبان در روز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) برگزار می‌شود.در پایان مراسم به تمام هنرمندانی که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده گواهی شرکت و لوح طراح گرافیک مهربان اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگ‌سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی،نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88765090 تماس بگیرند.
نظر شما