جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۷۸۸
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
فرهنگ‌سرای سرو با همکاری نیروی انتظامی نشستی با عنوان «آسیب بازی‌های رایانه‌ای بر کودکان» را چهارشنبه ۶ آذرماه در فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای سرو با همکاری نیروی انتظامی نشستی با عنوان «آسیب بازی‌های رایانه‌ای بر کودکان» را چهارشنبه ۶ آذرماه ساعت ۱۰:۳۰ در فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌کند. این نشست با هدف توسعه و ارتقای سلامت اجتماعی، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی بیشتر خانواده از آسیب‌های بازی‌های رایانه‌ای بر کودکان و راهکارهای آن، آسیب‌های اجتماعی و اصلاح سبک زندگی و چگونگی تربیت صحیح فرزندان خود و استفاده آنها از این ابزارها برگزار می‌شود.

در این نشست سمانه القاسی کارشناس برنامه به موضوعاتی چون خشونت در بازی‌های رایانه‌ای، آموزش رفتارهای غلط در بازی‌ها، افت تحصیلی و آسیب‌های روانی- تربیتی، صحنه‌های ترسناک بازی‌ها، گوشه‌گیری، کاهش تمرکز، یادگیری و اختلال در خواب، مشغولیت ذهنی زیاد، نداشتن تحرک فیزیکی، کاهش ارتباط با دیگران، غرق شدن در بازی، عدم کنترل فرد بر زمان می‌پردازد و در پایان به پرسش‌های مخاطبان پاسخ داده خواهد شد. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای سرو به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.
نظر شما