شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۴۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
دیدار جمعی از هنرمندان جبهه مقاومت با رییس سازمان فرهنگی هنری
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دیدار با جمعی از هنرمندان جبهه مقاومت گفت: امروز مقاومت فقط در صحنه نظامی نیست و حضور شما هنرمندان نشان می‌دهد که شعر، سینما، تئاتر، رمان و... به عنوان سلاح‌ها‌یی عمل می‌کند که راه‌های جدیدی را برای پیروزی مقاومت رقم زده است.

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام میثم امرودی در این نشست ضمن خیر مقدم به جمعی از هنرمندان جبهه مقاومت گفت: نقش فعالیتی که شما رقم می‌زنید شاید کم‌تر از اقدامات نظامی مقاومت نباشد و کسانی که در دنیا با زبان شما آشنا نیستند، زبان کار و هنر شما را متوجه می‌شوند و با آن آشنا هستند.

وی افزود: پیروزی‌های متوالی در حال اتفاق است و لازم است که گذشته را مرور کنیم. سال ۲۰۰۶ بعد پیروزی توفیق داشتم به همراه فاطمه مصطفوی دختر حضرت امام(ره) و بعضی از شخصیت‌های ایرانی به خدمت سید حسن نصر‌الله برسم و ایشان خاطره‌ای را نقل کردند و فرموند: وقتی که اسرائیل به لبنان حمله کرد، ۳۴ نفر بودیم و خدمت هر مرجع تقلید و عالم دینی که رفتیم، وظیفه جهاد را از گردن ما برداشتند به جز یک مرجع تقلید. ما خدمت امام(ره) رسیدیم. امام فرمودند واجب است بروید. همه شما پیروز هستید و پیروزی را خواهید دید.

امرودی در ادامه بیان کرد: در آن روز ما مفهوم فتوای امام(ره) را متوجه نمی‌شدیم. اما امروز همه آن افرادی که در آن جلسه با امام حضور داشتند، به جز سید‌الشهدای مقاومت سید عباس موسویی (که به فیض شهادت نایل شدند) پیروزی و فرار اسرائیل را دیدند.



مقاومت فقط در صحنه نظامی نیست/ هنر به عنوان سلاحی برای پیروزی مقاومت عمل می‌کند

رییس سازمان فرهنگی هنری گفت: ایران یک زمانی با همه سران مزدور کشورهای عربی در جنگ بود، در آن زمان فقط سوریه بود که از ایران حمایت می‌کرد و یادمان نمی‌رود که وقتی اسرائیل به لبنان آمده بود سربازان سوری آمدند، کمک کردند و در لبنان ایستادگی کردند. همچنین یادمان نمی‌رود که وقتی داعش دست پروده آمریکا به سوریه حمله کرد، این بار ایران و لبنان مثل برادران سوری آمدند و سوریه را نجات دادند. امروز خون ایران، لبنان و سوریه در یک جسم و یک روح واحد به نام مقاومت در مقابل همه کفر و صهیونیست ایستاده است.

وی افزود: در جنگ‌های ۳۳ روزه به اذن خدا پیروز شدیم و اسرائیل را شکست دادیم. همچنین در مقاومت ۲۲ روزه در غزه ایستادیم و این جرثومه فساد و مظهر قدرت پوشالی را شکست دادیم. در مقاومت ۱۱ و ۸ روزه نیز شکست دادیم. ان‌شالله به زودی شاهد باشیم که کل اسرائیل را شکست خواهیم داد.

امرودی در پایان گفت: درخصوص معامله قرن باید بگویم که این شوخی مسخره ترامپ برای ما یک شوخی تکراری است. قراردادهای شکست‌ آمریکا، اروپا، اسرائیل و کشورهای خودباخته عرب را دیده‌ایم و شکست معامله قرن را هم از هم‌اکنون می‌بینیم. ان‌شاالله شما می‌بینید که یک روز آمریکا بساط خود را جمع کرده و از خاورمیانه بیرون خواهد رفت. این بشارت را به همه اصحاب مقاومت می‌دهیم.

مقاومت فقط در صحنه نظامی نیست/ هنر به عنوان سلاحی برای پیروزی مقاومت عمل می‌کند

در این دیدار سید هاشم از مبارزان مقاومت لبنان گفت: امام خمینی(ره) بذر طیبه‌ای را در خاک لبنان کاشت که این بذر باعث ایجاد شجره طیبه شد که آن شجره حزب‌الله لبنان بود و مردم لبنان را تشویق به مقاومت در برابر صهیونیست کرد و ما به برکت جمهوری اسلامی و امام(ره) آموزش دیدیم و باعث شد که در جنگ‌های سال 93، ۹۶ و ۲۰۰۶ پیروز شویم و این امر باعث بیرون راندن صهیونیست از خاک لبنان شد و ما تا امروز در حال کسب کردن پیروزی پشت پیروزی هستیم و تمام این امر به برکت و پشتیبانی جمهوری اسلامی، امام (ره) و آيت‌الله خامنه‌اي است.

ویرا یمین مشاور سیاسی حزب المرده لبنان گفت: چهارمین باری است که به دعوت‌های مختلف در جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کرده‌ام و مفتخرم که در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران حضور دارم که این انقلاب نه تنها یک انقلاب اسلامی که یک انقلاب انسانی بود. از همه شما متشکرم که پرچم مقاومت را بالا نگه داشته‌اید. پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم و می‌گویم هیچ کدام از نقشه‌ها و معاملات دشمن عملی نخواهد شد زیرا ما در جبهه مقاومت حضور داریم.

مقاومت فقط در صحنه نظامی نیست/ هنر به عنوان سلاحی برای پیروزی مقاومت عمل می‌کند

در حاشیه این دیدار «ریم حیدر» روزنامه نگار مسیحی لبنانی که عبای سیدحسن نصر‌الله را به یادگار از او هدیه گرفته است، به عنوان نشان پیروزی و فرهنگ مقاومت این عبا را به رییس سازمان فرهنگی هنری داد که بر دوش خود بیاندازد.

نظر شما