جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۰۴۵۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
اعضای تیم کاراته باشگاه فرهنگی ورزشی فرهنگ‌سرای کار و تعاون در مسابقات بین‌المللی فجر انقلاب ۵ طلا، ۶ نقره و ۸ برنز کسب کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اعضای تیم کاراته باشگاه فرهنگی ورزشی فرهنگ‌سرای کار و تعاون به مربیگری رضا پورداداش در مسابقات بین‌المللی فجر انقلاب که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور ۶ کشور برگزار شد، ۵ طلا، ۶ نقره و ۸ برنز کسب کردند. 

در این دوره از مسابقات ۸۰۰ کاراته‌کار در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به رقابت پرداختند که ۱۵ نفر از کاراته‌کاران باشگاه جوانمردان فرهنگ‌سرای کار و تعاون در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

محمدمهیار حسنی، محمد نخعی، عرفان عبدلی، امیرمهدی تقی و ارشیا کشاورز مدال طلا، علی‌اصغر بابایی، محمدرضا عسگری، رادمان جمشیدی، محمدصادق رستم خانی، امیرمحمد شاقلانی و امیرعلی افشار مدال نقره و محمدمهدی رنجبر، علیرضا پورداداش، امیرعلی گودرزی، امیرمهدی سیدی، محمدطاها عرب کرمانی، محسن بیات، صابر رضایی و امیرمحمد مهدوی مدال برنز این رقابت‌ها را به دست آوردند. 

علاقه‌مندان برای اطلاع از شرایط عضویت در باشگاه فرهنگی ورزشی فرهنگ‌سرای کار و تعاون هر روز می‌توانند با شماره ۶۶۰۴۴۸۸۷ تماس بگیرند و یا به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، واحد آموزش فرهنگ‌سرای کار و تعاون مراجعه کنند. 
نظر شما